Każdy z nas, przynajmniej kilka razy w życiu miał okazję rozmawiania z konsultantami call center. Dział ten istnieje w wielu firmach, a jego zadaniem jest bezpośredni kontakt z klientem. Konsultanci odbierają od klientów różne telefony lub sami dzwonią do klientów. … Czytaj całość
Kategoria: ‘Marketing’
Czy marketing sensoryczny jest skuteczny?
Współczesna i powszechnie stosowana metoda marketingu masowego bazuje na zmysłach i emocjach każdego z nas. Celem marketingu sensorycznego jest przyciągnięcie uwagi, wyróżnienie produktów i interakcja z potencjalnym klientem. Firmy zmierzają do pobudzania węchu, smaku, wzroku, dotyku i słuchu w celach … Czytaj całość
Czy pozycjonowanie lokalne stron internetowych jest drogie?
To pytanie pojawia się coraz częściej. Pytanie to pada najczęściej z ust osób, które zajmują się prowadzeniem firmy. Dla przedsiębiorców często cenny jest każdy grosz, zaś każda nowość może budzić ich ciekawość, zainteresowanie, ale także niepokój… Czy pozycjonowanie lokalne stron … Czytaj całość
Zapewnij sobie powodzenie skuteczną reklamą
Jak reklama zwiększa zyski
Podejmowanie inwestycji zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem. Istnieje ryzyko niepowodzenia, dlatego tak ważne jest dobre planowanie i rozsądne, realistyczne scenariusze jeśli chodzi o dobór strategii wejścia na rynek z nowym produktem, nową usługą czy zmianą … Czytaj całość
Wizerunek firmy to inwestycja dla marki
Firma musi konkurować na rynku, tylko dzięki temu rozwija się i zyskuje klientów, tylko dzięki temu wciąż pozostaje rozpoznawalna oraz może po prostu trwać. Właściwie każda firma może budować swój wizerunek, potrzebuje do tego tylko dobrej strategii oraz trochę … Czytaj całość
Inwestycje w reklamy – warto czy nie warto?
Metody reklamy dla przedsiębiorców
… Czytaj całośćJakie są sposoby nowoczesnej reklamy? Reklamując się należy pamiętać o tym, że wraz z postępem technologii metod reklamy jest coraz więcej. Niegdyś do naszej dyspozycji była prasa, telewizji oraz radio. Dziś do tego wszystkie należy dołożyć